vineri, 23 noiembrie 2007

Cu cămaşa în gura lor...!

Meneopol Ofticatul

Sînt puţin nedumerit de:
- vecinul de palier care crede că s-a emancipat de cînd foloseste saci menajeri. Seara, înainte de culcare face ce face, işi schimbă sacul vechi cu unul nou dar nu duce gunoiul decît pînă în faţa uşii, pe exterior. Aici, e piesă de vizitat pentru toţi locatarii, de parcă ne-ar fi interesat ce absorbante foloseste cocoana de lîngă el sau cîţi cartofi a bărbierit la ultimul chiolhan... Vecineeee, pute rău!
- şi apropos de curăţenie... mă tot întreb io pe mine, în mintea mea... care o fi inventat scrumiera auto şi ce rost mai are ea dacă şoferii nostrii, la fiecare oprire in faţa unui semafor îşi scutură mucurile în mijocul intersecţiei??? Vecineeee, pute rău! (iar mi-am amintit...)
- şi tot legat de igienă... ţi s-a întîmplat ca cetăţeanul din faţă să-şi sufle mucii razant pe lîngă tine? Într-o zi i-am spus tipului din faţă că-mi vine să borăsc pe el... dar nu a înţeles, s-a uitat nedumerit la faţa mea strepezită. Omule, e inventate deja neşte chestii (li se zice batiste şi nu ştiu de ce) de unică folosire: suflii mucioşii, împachetezi si arunci la coş!

Adevărul este ca vorbesc despre amănunte dar la fel de adevărat este că acestea ne pot provoca stări de greaţă şi silă pentru o zi întreagă. Igiena şi curăţenia străzilor occidentale ne uimeşte de fiecare dată cînd vizităm oraşe de pe alte meleaguri, dar la fel de adevărat este că-i mult mai uşor să-ţi arunci mucul de ţigară sau, după caz, cel din nas acolo unde, poate ar trebui să crească ceva viu, verde şi dătător de ozon...

Niciun comentariu: